Duurzaamheid en klantvriendelijkheid van Powerpeers
Om een goede keuze te maken is het belangrijk om alle aspecten van een energieleverancier te bekijken. Prijs is al lang niet meer de belangrijkste reden om voor een aanbieder te kiezen.
Ofof bekijkt Powerpeers van alle kanten, de scores voor duurzaamheid en de klantvriendelijkheid zijn hieronder te vinden.
Voor de volledigheid wordt ook een prijsindicatie gegeven, maar in de praktijk verschillen de aanbieders vaak niet meer dan een paar tientjes per maand van elkaar.
Bij Powerpeers komen opwekkers en afnemers van duurzame energie samen. De klant kiest daarbij van wie de energie wordt afgenomen. Huishoudens kunnen daarbij ook zelf stroom leveren (bv via zonnepanelen).
Powerpeers is 100% dochter van Nuon, dat weer 100% eigendom is van Vattenvall.
| Powerpeers |
Duurzaamheid o.b.v. WISE score | 9.4 |
Uitleg score | Deze groene stroom wordt lokaal geproduceerd en is daardoor duurzaam. De meest milieuvriendelijke manier van stroom produceren leidt tot een vrijwel perfecte score op duurzaamheid. |
Stroometiket geleverde wind, zon, bio, water, gas, kolen, kern, en overig energie | |
Laatste update stroometiket | 2018 |
Aantal gevonden klachten afgelopen 12 mnd | 14 |
Klacht reactie o.b.v. klachtenkompas.nl | Altijd |
Opgeloste klachten tevredenheid met oplossing | |
Prijsniveau o.b.v. gemiddeld verbruik | €172.50 /mnd |
Prijsniveau per jaar | €2070 |
Opmerkingen | - |
Reviews o.b.v. google, klantenvertellen, opiness, feedbackcompany, ervaringen.nl, en trustpilot | |
Meer informatie | meer info |
Bestellen | bekijk aanbieding bestel |